onsdag 7 september 2011

Mina mått

I dag var min mamma här och hälsade på. Och hon har ju ett förflutet som gymvärd och har tränat i perioder och sådär. Så hon hjälpte mig hur jag ska mäta mig själv osv.

Så nu har jag lite uppdatering angående måtten:
Jag kommer att mäta mig 1 gång i månaden. Samma datum som vägningen hade jag tänkt dvs den 4:e varje månad. För att göra det enkelt för mig. Den här månaden blir det ju några dagar efter. Men det gör ingenting tycker jag.

Mina mått den 7 september 2011:

Mage: 127 cm
Midja: 114 cm
Höft: 117 cm
Lår tsm: 120 cm ( Omkretsen på låren när man står i hop med benen )
Lår, vänster: 61 cm
Lår, höger: 61,5 cm
Överarm, vänster: 37 cm
Överarm, höger: 38 cm

Det är synd att jag inte mätta mig när jag började. Då hade jag nog redan nu sett ett enormt resultat gällande just magen. Då min mage var så sjukt uppsvälld utav all skitmat jag åt och fick i mig. Det var riktigt tråkigt. Men ska bli kul att följa det här med. Ni är många som skrivit att jag ska mäta mig med. Så nu har jag börjat.

Inga kommentarer: