lördag 1 oktober 2011

Om mig

Om mig och min familj:
Hej!  Jag som driver bloggen heter Stephanie. Jag är 22 år.

Min familj består utav Alexander - 2009. En riktig vildning. Från morgon till kväll är det full fart.
Kelly - 2010. En liten tjej som vet precis vad hon vill. Och som har sin far lindad runt sitt lill finger.
Fredrik som även kallas enbart F här i bloggen. Min sambo, min själsfrände, mitt allt. Min klippa. Han är den underbaraste som finns. I december 2011 har vi varit tillsammans i 7 år. Och många, många fler ska det bli.

Om bloggen:
Jag började blogga några månader innan jag blev gravid. Inte så sammanhängande utan när jag kände för det. Då hade jag inte riktigt fått " känslan " för det.
Jag började att blogga på http://stephanieronning.blogg.se och bloggade där i ca 3 år. Och gick över till blogspot i september i år. Ett val jag inte ångrar en sekund. Vill ni läsa i kapp klicka på länken till den gamla bloggen.

 I min blogg skriver jag om våran vardag. Mina intressen. Min viktresa. Som innebär att jag såsmåningom ska bli normal viktig igen. Teknik är även ett stort intresse som dyker upp lite här och var i bloggen. Likaså tävlingar. Ett annat hobby intresse är att fotografera. Och det kan bli på både barn, sambo, natur eller djur och annat roligt.

Om du tittar in lämna gärna en kommentar. Alltid lika roligt att logga in och se dom.
Ha en bra dag på er.

/ Stephanie

Inga kommentarer: