måndag 19 september 2011

110919 - Måndag

Tillbaka till vardagen och alla rutiner. Jag har påbörjat dagen med en halv portion havregrynsgröt och lite mjölk och en hårdmacka. Perfekt start på dagen för mig iaf. Gillade inte havregrynsgrött förr. Men det är väll en vanesak antar jag.

Och som jag skrivit tidigare angående min våg, så är jag nu på jakt efter en ny. En lite dyrare. Hade tänkt mig ett max pris på runt 1000 lappen. Ska jag investera så lär jag ha en ordentlig enn. Det är ju tydligt att dom för runt 100-200 kr inte fungerar för fem öre. Suck. Så har ni tips på någon hemsida där dom säljer bra vågar, helst med sånna där sensorer som ser fettmassa och så vidare så tipsa gärna. Jag tittar självklart runt själv med efter sidor som säljer och affärer. Men skadar självklart inte att få tips i från er läsare heller. Så tack på förhand.

Nu snart ska jag och A börja göra oss klara för att promenera i väg till dagis. Såååå spännande. Han leker på sitt rum nu medans.

Vad händer för er i dag? Ha i varje fall en kanon dag med er

Inga kommentarer: