onsdag 18 januari 2012

Doktorn med Kelly

Nu vid 13 har vi tid med Kelly på bvc hos läkaren. Vi ska titta upp det här med hennes eviga rosslande. Det börjar bli oroande och vi vill gärna hitta något som hjälper.

Hon har ju varit rosslig men pigg enda sedan hon kom i princip. Dock funderar vi på om det kan vara sovrummet som gör det. Men i och med att ingen utav oss är rosslig eller så, så är vi endå lite avvaktande gällande det...

Så vi får se vad läkaren säger i dag. Hoppas att det går bra.
Det går astma i släkten och familjen så jag är orolig över att det kan vara det som hon dragit på sig. Det vore inte omöjligt då många utav barnen på min sida av familjen /släkten har det. Samt min kusin osv. Om det nu går i arv menar jag. Det har jag ingen aning om faktiskt.
Det ska bli skönt att titta upp det iaf. Och snart är det dags för koll på Kellys hjärta igen. lika nervigt varje gång det med. Hoppas att det har försvunnit helt nu. Man blir så tossig som förälder. Man vill ju att sina barn ska må bra. Självklart.

Naomi och Kelly - Småttingar. We miss you a lot!

8 kommentarer:

EMMAS! sa...

Kul att du är med och tävlar om en suit of sweden!! allt bra idag?:D

Anonym sa...

Ååååååh jag saknar er med tjejer! Vi måste bara ses snart! PUSS

The Life Of Yarp sa...

Hej hej, hoppas allt är bra?

Har rolig tävling igång på bloggen, 8 vinnare av onepieces från Suit of Sweden, så var gärna med :) Direktlänk: http://yarp.blogg.se/2012/january/vinn-1-av-8-suits-of-sweden.html

Kram

JW Photography sa...

Hejsan!

Nu har jag en foto tävling bloggen där du kan vinna en valfri vara från uffes saker och ting.

Låter det intressant? Kika in här då!;
http://crossthehills.blogg.se/2012/january/utkast-jan-17-2012.html


Vore kul om du ville vara med!

Mvh Jessica

Elli sa...

Är de blåsljud??
Brukar växa igen o gör de inte de ingen fara...
Min pappa har de o jag.. ;)

ThinaChelseaJasonJonas sa...

Ja absolut! Dock vet jag inte än hur det ser ut i skolan framöver, börjar ju på måndag! =S =) Men någon fritid lär man ju få över!!

The Life Of Yarp sa...

Lycka till i tävlingen! Hur är det ananrs med dig? Kramis

Julclaude - Nudity is not a crime! sa...

Hoppas allt är bra med henne nu!