fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13:e..

Ja i dag är det fredag den 13:e.. undrar hur många som kommer att ha någon form utav otur? Jag tror inte riktigt på sånt där faktiskt. Det har aldrig hänt mig någonting när det varit. Och sen är Alexander född den 13:e. Så det är ett utav mina tur nummer kan man säga. Jag fick ju världens finaste det datumet. Så för mig är det speciellt.

Vad tycker ni? Är ni vidskepliga med?

Nu ska jag sätta fart och få undan disken, plocka undan det värsta och dammsuga av. Skönt att få det gjort. Sen ska familjen få något i magen. Jag vet bara inte vad det blir i dag. Det lutar åt julkorv med potatis och morötter. Kokade morötter är ju så fruktansvärt gott. Mumma. Jag skulle kunna äta bara det en måltid faktiskt haha :)

Ja nog om det. Ha en fin fredag alla!

Inga kommentarer: