söndag 8 januari 2012

Jobb, jobb, jobb..

Kom hem i från jobbet för ett tag sedan. Jag har haft delad tur i dag med. Helt slut är jag nu faktiskt. Har man en delad tur en dag i veckan är det en sak. Men flera i rad kan bli drygt. Förmiddagen gick skit bra. Men kvällen har varit väldigt stressig. Jag låg 1 hel timme efter pga vissa saker så det blev lite kämpigt. Men till slut så gick det bra.

Och på timmarna i dag följde jag med Fredriks föräldrar samt Fredriks syster upp till bb för att titta på lilla nytillskottet i familjen. Lilla tjejen som Fredriks lillasyster fick den 7:e januari. Dvs barnens första kusin på pappas sida. Spännande. Men gudars så liten hon var. Det är så svårt att förstå att dom varit sådär liten. Jag stod där helt farcinerad över  hur små dom är. Man glömmer så fort. Tur att man fotat allt hela tiden. Viktigt som oviktigt. För föräldrar är allt oviktigt, viktigt gällande barnen med så :).
Det ska iaf bli kul att följa snuttans utveckling. Och se henne växa :) Och spännande att se vad hon kommer att få för namn. Det är inte bestämt än.

Nej nu ska jag kasta mig i sängen. Ögonen ramlar snart ner känns det som. Eller ja ögonlocken. Jag är tvärslut så jag hoppas att jag kan gå lite sovmorgon i morrn. Det vore härligt. I och med dom tidiga mornarna.


GODNATT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lillasyster?
Hur gammal är hon?