tisdag 10 januari 2012

Städ och tvätt kväll!

Farfar och Kelly härom veckan..
Just nu sitter familjen och äter lite grann medan jag precis kom upp i från tvättstugan. Jag hade samlat i hop sängkläder, handdukar, kläder och diverse grejjer och kånkade med mig 3 ikea kassar plus Alexanders tvättpåse med och Kellys båda täcken. Lika bra att få täckena tvättade med. Så att allt blir rent och fräscht. Det finns nog ingenting som är så underbart som att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng. Det är ren och skär njutning bara det haha.

Nej nu är det nattning av barn som gäller efter dom ätit upp. Och jag ska fortsätta min kväll med att tvätta och gå igenom förrådet. Jag ska lägga ut lite till försäljning. Vi måste få bort lite grejjer. Det är så smock fullt där inne att tar man sig in så tar man sig fan inte ut därifrån haha. Så jag ska ner och fixa och fota lite granna hade jag tänkt. Och efter det så blir det film. Tips någon? Det känns som om jag sett varenda en som finns. Älskar komedier. Så tipsa gärna om det om ni har någon ni gillar själva.


Inga kommentarer: