tisdag 17 januari 2012

Meandi, fynd..

Som den pojkflicka jag är så älskar jag ju bilar och fordon osv. Vilket även min sambo gör och som även smittat utav sig på vår son. Och då jag även gillar att shoppa barnkläder så har jag fastnat för två mönster just i från Meandi. Ett märke som jag förövrigt älskar.

Deras tshirtar är helt underbara. Och Alexander trivs otroligt bra i dom. Dom är luftiga och behagliga för honom. Och han har faktiskt några dubletter här hemma utav vissa bara för att jag / vi gillar dom så mycket.

Det här är favoritmotiven:
" Gamla bilar " till vänster och " Bilar " tror jag den till höger heter.



Och nu har jag hittat några orange:a klänningar i samma mönster som tshirten till vänster, samt en klänning i blått men samma bilmönster som den till höger.. Så nu blir det massa nya klänningar till Kelly. Och med bilar. Helt perfekt :). Alexander har även Gamla bilar tshirten i orange. Men det ska införskaffas en ny i större storlek då han börjat bäxa ur dessa nu :). Stora favoriter som sagt här hemma. Och jag längtar tills jag får hem klänningarna till Kelly.

Jag ska även få recensera två plagg ur Meandi:s vårkollektion här framöver så det ska oerhört spännande då deras kläder är en av våra absoluta favoriter. Spännande :)

Inga kommentarer: