lördag 14 januari 2012

Lugnt här hemma..

Just nu sover båda barnen. Otroligt ovanligt faktiskt.

Innan Fredrik åkte i väg för att hjälpa mamma och pappa sin hade Alexander gått och lagt sig själv i sin säng. Kelly satt då inne hos honom och lekte för fullt. Gullhjärtat då. Jag tror att första dagisveckan tog ut sig på honom. Så därav att han är extra trött. Men sen vaknade han ovanligt tidigt i dag med. Redan vid 06. Och det brukar han aldrig göra annars. Så det är nog mycket pga utav.

Men jag uppskattar det ska jag säga. Jag lånade en e-bok i går som jag redan hunnit läsa 50 sidor i. Så det var behövligt även för mig. Denna vilan för båda barnen. Jag har ju alltid Alexander vaken annars.

Nej dags att väcka barnen. Matdags nu. Dom får inte sova för länge. Men först en dusch. Man får passa på.

1 kommentar:

Thina sa...

Mig gick det alltså rätt smidigt för!! Typ en kvart ;)